Ονομάζομαι Ιωάννης Τόλης και ως ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου σας καλωσορίζω στο «Φιλολογικό Εργαστήρι».
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Ιωάννινα. Από το 2007 είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με ειδίκευση στην Κλασική Φιλολογία (πρωτεύσας και εκφωνήσας τον όρκο). Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών μου σπουδών υπήρξα υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.). Από το 2011 κατέχω Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στον τομέα Κλασικής Φιλολογίας (Άριστα: 9,16), ενώ από το 2012 είμαι υποψήφιος διδάκτωρ Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Τέλος, από το 2022 έχω ολοκληρώσει το δεύτερο Μεταπτυχιακό μου δίπλωμα στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.
Από την περίοδο των προπτυχιακών μου σπουδών μέχρι και σήμερα δραστηριοποιούμαι στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, καθώς έχω εργαστεί σε γνωστά φροντιστήρια της πόλης, όπως και σε ιδιωτικό σχολείο Μέσης Εκπαίδευσης στη Λευκωσία. Τέλος, έχω παρακολουθήσει και συνεχίζω να παρακολουθώ πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων που αφορούν στην εκπαίδευση, ενώ αρθρογραφώ τακτικά στον τοπικό Τύπο.
Η πολυετής μου πείρα στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης σε συνδυασμό με τη συνεχή επιστημονική μου κατάρτιση αποτέλεσαν δύο βασικά κίνητρα για τη δημιουργία ενός ζεστού και φιλόξενου χώρου, που σεβόμενο τις σύγχρονες παιδαγωγικές επιταγές της εποχής μας και αφουγκραζόμενο τις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών, καλείται να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Παράλληλα, η αγάπη και το πάθος μου για τη διδασκαλία, με γεμίζει δύναμη αλλά και υπευθυνότητα, ώστε να συνεχίζω να υπηρετώ το συγκεκριμένο επάγγελμα όσο καλύτερα μπορώ.
Στόχος του φροντιστηρίου είναι η παροχή ολοκληρωμένων προγραμμάτων σπουδών τα οποία καλύπτουν με επάρκεια και επιτυχία τις ανάγκες μαθητών Γυμνασίου, Λυκείου, ΕΠΑΛ, Αποφοίτων και Ενηλίκων στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων.
Παράλληλα, με την εφαρμογή σύγχρονων παιδαγωγικών μεθόδων και προσεγγίσεων, το ευχάριστο και φιλικό κλίμα, τα αυστηρά ολιγομελή τμήματα, τη συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με τους γονείς, την αδιάκοπη στήριξη και ενθάρρυνση στον μαθητή, φροντίζουμε ώστε η διαδικασία της μάθησης να λειτουργεί ωφέλιμα και δημιουργικά, όχι μόνο σαν μέσο βελτίωσης των επιδόσεων των μαθητών, αλλά και σαν μέσο της αυτοβελτίωσής τους.